Heiner Gruppen AS og Kompass Media AS har nylig kunngjort samarbeidet sitt for fremtiden. Heiner Gruppen er ett norsk konsern etablert i 2021, med visjonen om å fremme samarbeid og suksess blant sine virksomheter på tvers av flere bransjer. Selskapet har som mål å styrke samarbeidet mellom deres partnere, forbrukere og kunder og tror på prinsippet "Bedre sammen". Deres mål er å skape et fremtidsrettet og vellykket konsern som blir ansett som en pålitelig og innovativ partner i bransjen.

På den andre siden er Kompass Media, et teknologidrevet mediebyrå som spesialiserer seg på salgsutløsende digital markedsføring. Med 17 års erfaring gir selskapet strategisk veiledning, medieplanlegging og digital markedsføring. Kompass.Tech er deres automatiske annonseteknologi som driver trafikk til kundenes nettsteder, finner nye kundeemner og øker resultater automatisk med annonsering på sosiale medier og digitale plattformer.

Selv om Heiner Gruppen og Kompass Media opererer i forskjellige bransjer, har de funnet en felles plattform for å samarbeide og oppnå suksess. Heiner Gruppen har benyttet seg av Kompass.Techs automatiske annonseteknologi for å øke synligheten og salget i sitt datterselskap Ncars og Eiendom1. Dette samarbeidet har ført til økt salg og suksess for selskapene.  

En av nøkkelfaktorene for samarbeidet mellom Heiner Gruppen og Kompass Media er åpen kommunikasjon. Begge selskapene legger stor vekt på å ha god dialog og åpne kanaler for kommunikasjon. Dette er viktig for å sikre at samarbeidet fungerer effektivt og at begge parter oppnår de ønskede resultatene. Gjensidig respekt og tillit er også viktige faktorer i samarbeidet mellom Heiner Gruppen og Kompass Media. Begge selskapene har klare mål og visjoner, og det er viktig at begge parter respekterer hverandres arbeidsmetoder og ønsker. Tillit er også viktig for å bygge et godt samarbeid over tid. Når begge parter har tillit til hverandre, er det lettere å jobbe sammen og oppnå suksess.

Heiner Gruppen og Kompass Media jobber kontinuerlig med å levere høy kvalitet og verdi til sine samarbeidspartnere og kunder gjennom salgsutløsende digital markedsføring. Dette innebærer å ha en kontinuerlig evaluering av strategier og tilpasse seg endringer i markedet. Samarbeid er en kraftig faktor for å oppnå suksess i næringslivet.

Kontakt
Tomas Klingén

Tomas begynte i Heiner gruppen våren 2022. Han ble hentet inn på bakgrunn av sin brede kompetanse fra arbeidslivet (IKEA, Vinmonopolet, Oslo losse- og lastekontor for å nevne noen), og den allsidige studiebakgrunnen fra HIL, HiVolda og UiT. (Tomas er utdannet samfunnsplanlegger med fordypning innen organisasjonsteori og ledelse). I Heiner gruppen er han hovedsakelig ansvarlig for å binde sammen kompetansen fra de ulike selskapene opp mot nye prosjekter og samarbeidspartnere.

Bli kjent med våre ansatte

Kompass Media

Bli kjent med en av våre investeringer i innen digital markedsføring. Byrå med rikt utvalg av tjenester.

Les mer om vår visjon og våre verdier.

Les mer

Kontakt oss

Alle gode samarbeid starter med en samtale. Vi ser frem til å høre fra deg. Send oss en melding nedenfor. Og vi svarer så fort vi har anledning.

Takk! 
Vi svarer deg så fort vi kan.
Oops! Something went wrong while submitting the form.